Ysmn_esk bebek aşkı öldürür mü hiç. Aksine güçlendirir. Yani bilmiyorum bizim o şekilde. Eskiden iğne ucu sorunları büyütürdük ama bebeğimiz doğduktan sonra evimize neşe geldi hiç sorunumuz olmuyor olsa da büyümüyor. Bence her zaman adımı karşı taraftan beklememek lazım. Yeri geldiğin de kadın da adım atmalı. Siz adımınızı atın, eğer karşı taraftan bir şey görmezseniz o zaman alıp karşınıza konuşun.