Benim ki 4,5 aylık bence düzelmiyorlar düzeleceğini ya da gün içinde uyuyacağını ümit edersem hayal kırıklığı yaşayıp sinirleniyorum ben kendime bu şekilde yaşamayı kabullendirdiğimde sakinleştim size de tavsiye ederim 😂🫠 bu arada memede kestirdikleri o uykular yüzünden uyumuyorlarmış sanırım doktordan öyle duydum