68 günlük bebeğim 2 gündür emerken biraz mızırdanıyor normalde gece uykuları düzenli ve uzun gündüzler kısa kısaydı 2 gündür gece uykuları da kısaldı 1.30-2 saatte bir uyanıyor gün içinde de uyanıklık süresine dikkat ediyorum uyuyuyorum çoğunlukla yarımşar saat uyuyor gündüz uykularını ama bu uzun süredir böyle geceyi etkilediğini düşünmüyorum memede ki huzursuzluğundan dolayı emzirme danışmanına da gittim emmesi güzel kilo alımı gayet iyi bizim gibi bu günlerde bu sıkıntıyı yaşayan var mı varsa öneriniz nedir