Alparslanmom__ Kızlar bebeğim doğduğundan beri bi doktorumuz vardı ama başka hastaneye gitmiş. Şehir hastanesinde iyi bir doktor tavsiyesi var mı? Düzenli ona gitmek istiyorum.
kucukgel1nn Alparslanmom__ bebeğim şuan 3 aylık 5 defadır ona gidiyoruz çok memnunuz randevuları hep ona denk getiriyoruz 💗