Mavi90 Merhaba kızlar. Bebeğim 6 ayına girdi yavaş yavaş tariflere bakınıyorum. Kitap almayı planlıyorum alıpta memnun kalan var mi? Hangi kitapları aldınız acaba?
Eslem51 Mavi90 canım kuzenımde bu cocuk ac diye bı kıtap var banada ordan tarıf atıyor ıstersen bi arastr guzel tarıfleri
Habibe08 Ben kitap almadim instagramda bi suru sayfa var cok cesitli tarifler var ama ben ogluma yediremedim hic birini kendime yaptığım yemekleri yiyo sadece hemde çok severek yiyo😁😁
Mavi90 Habibe08 evet canım instagramda bir sürü tarif var ama böyle elimin altında ve sanki daha düzenli olacak gibi geliyor bana. Senin bebisin seninkilere alıştıysa çok iyi zorluk çekmeyeceksin yemek verirken 😄
NurCelik Bence kitap almayın derim ben aldım ben gurme Bebek menüleri diye bir uygulama indirdim ayına göre çeşitli yemekler var elinizde olan malzemelerle yapabileceğiniz bakın derim 😊
Mavi90 NurCelik uygulamada çok iyi ama bi turlu bulamadım düzgün bir uygulama yaa. android mu yoksa AppStore mu acaba bakayım. Belki vardır 🌸
Habibe08 Mavi90 o kadar cok sayfa varki kaydetsen hergun yaparsın kitaplardada aynilari var canim ama sen bilirsin gene tabi 🙂 ama baktin yemiyo yediginden ver benimki ondan yemiyomus
Melegimsin Arkadaşlar ek gida listesi varmi elinizde yani sabahtan başlayıp saat belirterek akşama kadar nasil beslendigiyle iligili
Habibe08 Bir yasina gircek bu ay insallah 6 aylikken basladim bende yemiyodu baya zaman yemedi megerse sevmiyomus çocuğum ondan yemiyomus simdi kuru dolma bile yiyo😁😁