boncuk_29 Buranın ortamın sıcaklığı herkesin yorumlaşması samimi davranması çok iyi güzel burdan kopmak mümkün değil peki ya sizlerin sevme sebebi nedir 😊
Pamukhanim_ boncuk_29 seviyorum çünkü dertleşecek bir sürü dostum var burada sıkıntım olduğunda yardımcı olan bir sürü arkadaşım 🌸🥰
Minikkalbinannesi boncuk_29 seviyorum happy kids i 💕 Çünkü burada çok güzel ve samimi dostlarım var 🌸
metekaanmomm Minikkalbinannesi iyiyim kuzum halılar yıkamadan geldi, bende oğlum uyurken ütüye giriştim valla hala dağ gibi var😄 iki saattir ütü yapıyorum😄 arada da yemek yaptım pertim çıktı 🤕sen nasılsın canim