Ben bi hafta önce almıştım alırken yorumlarıma hiç bakmadım 😅 ama çok şikayet var co anda modelinden. Açıkçası ben de beğenmedim. Saçımı şekillendiriyorum sabit kalması için soğuk da uyguladım ama bir saat zor duruyor. Öyle çok kalın telli zor şekil alan bi saçım da yok gayet kolay şekil alıyor saçım normalde. İade ettim mecbur. İsterseniz Dyson kendi internet sitesindeki yorumları bi okuyun