Merhaba kızlar,
Bugün 32+5 haftalığım ve geçen haftaya göre amniyon sıvımın daha da azaldığını (5’e düştüğünü) öğrendim. Yarın hastaneye yatışım yapılacak ve doktorlar önümüzdeki hafta sezaryenle doğumu planlıyor.
Açıkçası kendimi çok üzgün ve moralsiz hissediyorum… Her şey çok hızlı gelişti ve biraz korkuyorum.
Benzer bir durum yaşayan varsa, süreciniz nasıl geçti? Bebeğiniz kaçıncı haftada doğdu ve sonrasında her şey nasıl ilerledi?
Deneyimlerinizi paylaşırsanız çok sevinirim 🤍