Ozozge Merhaba annişkolar 36günlük pırtımız var Bitkisel olan faydasını gördünüz mü ? Yemek öncesimi sonrasımı sanki gaz çıkartıyor gibi zararı varmıdır sizce
Sevdaysl Ozozge kimyon çayı.canim emziyorsan kendinde iç sütünden geçer özelikle gece uydundan once veriyordum ben rahatlatıyordu bende uyumadan içiyordum gece emzirmelerim bi nebze rahat geciyrodu. 1 cay bardağı kendine 1 2 cay kaşığı bebeğe 😊 şifa niyetine
Prensesannesiii26 Ozozge alırken eczaciniz bilgilendirir ayına göre şimdi açlık tokluk ölçü vermem yanlış olur ama bu bitkisel bir ilaç ve kolik bebeğimin gazı bununla geçti çok şükür arada bir oluyor sekiz aylık 🥰🥰
Defneveannesi Ozozge yarım su bardağı suya 1 çay kaşığı kimyon koyup kaynattım biraz bekledim ılıyınca 2 çay kaşığı verdim bebeğime kalanını kendim içtim hemen etkisini gördüm
Saida_Safiye Ozozge ben masaj yaparak kurtuldum bitkisel ilaç kulandim 2 aya kadar sonra biraktim şimdi 3 ay 20 gunluk
Selinsu Ozozge biagaia ve nurse harveys colex kurtaricim oldu. Asla alttan ve ustten gazi cikmiyordu bunlari kullandıktan sonra pirt pirt😄
Jigglypuff Ozozge relactaz damla bitkisel değil zaten bir enzim sütü sindirmesi için gaz sancısını engelliyor ve Nurse Harvey’s bu ikisi ile gaz sorunu bitti 😊