defnekusum_ Merhaba arkadaşlar doktor emzirme döneminde olduğum için bunu önerdi sanırım diğer doğum kontrol ilaçları gibi değil 21 gün atıp 1 hafta atmamazlık yapmıyoruz hep düzenli bir şekilde atıyoruz değil mi bir de yan etkiler vs yazar mısınız
bensuy defnekusum_ ben 40 çıktığından beri kullanıyorum 15 ay oldu şimdi emziremeyi sonlandırıyorum yakında bırakacağım hapı. Her gün içiliyor. Genelde insanlar regl düzensizliği yaşıyor ama ben pek anlamadım zaten doğum sonrası düzensiz oluyor diye. Hala düzenli regl olamıyorum etkisi var mı bilmiyorum genel olarak memnunum bazen unutuyorum hatırladığım an içiyorum
alpaslanmom_ defnekusum_ adet olsan bile içiyorsun 28 gün toplam yan etki yaşamadım oğlum 14 buçuk aylık 40 ım çıktığından beri içiyorum ilk kutuda korunacaksınız sınra ek bir korunma yöntemine gerek yok
alpaslanmom_ vldn42_ emzirme boyunca adet olmayanlar var hapla ilgisi olsa kadın doğum doktoru verir mi bu hapı?
vldn42_ alpaslanmom_ ben 40 ondan bir ay sonra adet gördüm emzirdigim halde de düzenli şu an inşallah hapı kullanirkende öyle devam eder