20 aylık hala ayakta sallıyorum. Kendisi sallanmak pek istemiyor yatakta piş piş yap diyor ama öyle yapınca da asla uyuyamıyor 2 saat sürüyor uyutmak.
Zamanla süresi azalır mı acaba? Sizin de böyle miydi? 2 saat değil de yarım saatte uyusa benim için yine okay. Ama hiç sanmıyorum ya sürekli hopluyor zıplıyor yatakta yatıp gözlerini kapatmıyor. Yatsa da sürekli sağa sola dönüyor kıpır kıpır.