Kızlar bugun 14 günlüğüz bebeğim ilk günden beri meme ucum olmasına rağmen tutmadı hemşirelerde tutturamadı 3. Gün sarılığı 18 olunca slikon uç alıp denedim onlada doymaz diye korkup biberonla sürekli sütümü sağarak verdim çok şükür sarılık düştü ama doktorum bebek emmezse sütümün kesilceğini söyledi bende korkuyorum memede çok ağlıyor ve psikolojik olarak iyi hissetmediğim için uğraşamıyorumda bu durumu yaşayan var mı