Emziriyorum ve son günlerde unutkanlığım hat safhada tahminimce b12 m baya düştü hatta 3lür forum açmak için buraya gelip unutup takılıp geri çıkıyorum ilaç kullanacağım ama emzirmeyle bebeğe bir zararı var mı bilmiyorum
Sizin emzirirken içtiğiniz ilaç var mı?