zclk2026 ah kıyamam, bence çoğu bebek 2 aylıkken yapacak bir şeyleri olmadığı için ve sürekli beslenmek istedikleri için huysuz ve arsız oluyor 😀 bebeğim daha küçükken doktorumuza gittiğimizde dertlerini anlattığımda (uyumuyor, hep emmek istiyor, sürekli ağlıyor gibi) gelişimi çok iyi beni hiç alakadar etmez demişti 😀 yani şaka yaptı tabi, gelişim atakları sebebiyle öyle oluyorlar, bazı bebekler ekstra gergin oluyor. Benim bebeğim dönme aşamasında dönemediği için, oyuncağı alamadığı için, alıp kaldıramadığı için, kaldırıp ağzına sokamadığı için, sokunca yüzüne de değdiği için, sonra dönüp neden döndüğü için falan ağlıyor yani hayretler içinde izliyorum afedersiniz b* kuyla kavga ediyor derler ya tam öyle, geçedek inşşş 😅