2 yaşında kızım var doğduğundan beri huysuz yaramaz bir cocuk yemek konusunda çok sorun yaşıyorum. 14-15 aylık olana kadar yumurta peynir yiyordu şimdi hiç yemiyor aklı çıkıyor peynir veririm diye. Son zamanlarda hiçbir sebze yemeğini yemiyor. Sadece çorba makarna, canı isterse pilav çeşitlerini yiyor ve bu saydıklarımıda yedirmek için ekran açıyorum. ekranı izlerken bile ağzındaki yemeği 10 kere tükürüyor herşeyi zorla yedirmeye çalısıyorum. şuan öyle bir noktaya geldimki sinirden ağlıyorum hergün. dün gece aç yattı sabah yine kahvaltılık yemedi domates salatalık yedi sadece . Kendi önüne koyduğumdada asla yemiyor hep oyuna çeviriyor etrafa atıyor eline alıp oynuyor yiyecekle. Genel olarakda asla bizim sözümüzü dinlemiyor hiçbir konuda. Yapma yanlış dediğimiz ne varsa daha çok yapıyor hep güzellikle anlatıyoruzbabasıyla ama hep kafasına buyruk bir kız hep kendi istediği olsun istiyor olmayınca ağlamalar zırlamalar. Psikolojimizi bozdu artık bu davranışları. Neyi yanlış yapıyoruz bu huyu değişirmi ne zamana kadar böyle olacak sizce ? 🥺