dorukanddogasmom Bebeğim 39 günlük. Doğumunun ikinci günü gözünde akıntı vardı hastanede ebe damla verdi ve ıslak bezle temizleyip damlyi kullandım geçmişti, geçenlerde yine oldu bir kere yine aynısını yaptım geçti. Dün de oldu önce beyazdı temizledim. Eşim kucağında gezdirirken gözü akmış yeşil iltihap vardı bu sefer çok korktum. Damlasını aldı eşim yeni , temizleyip uyguluyorum dünden beri . Ağlayınca oluyor. Başına gelen oldu mu?
Hiilyuss dorukanddogasmom göz yaşı kanalları tıkalıdır canım masajla açabilirsin videolarını izle anlarsın nasıl oldugunu
yenianne999 dorukanddogasmom evet çok normal yenidoğanda oluyor korkmayın bizim de oldu ben de korkmuştum. Önce üç dört gün sulandı su aktı sonra yeşil yeşik iltihap aktı çapaklandı vs doktorum önermedi ama ben anne sütü sıkmıştım gözüne o resmen düzeltti iki günde hem de sonra doktorum meme başında başka bir bakteri varsa göze gelip başka reaksiyonlar oluşturabilir diye önermedi ve göz damlası verdi o şekilde sabah akşam sanırım antibiyotikliydi kullandık beş güne geçer dedi biz iki haftaya yakın kullandık ancak geçti biraz zor geçti o kısım beni de korkutmuştu ama geçiyor endişelenmeyin
fymygtglc dorukanddogasmom Bizde de oldu , aynı bahsettiğimiz gibi , korkmayın , biz doktora götürdük damla verdi , gözyaşı kanalı tıkalı dedi , 1 yıl da devam edebilirmiş , masaj yapın göz pınarlarının üst kısmına … Geçmiş olsun 💐
dorukanddogasmom Hiilyuss evet çocuk doktoru da öyle söyledi, deneyeceğim teşekkür ederim. Umarım düzelir.
dorukanddogasmom yenianne999 içimi rahatlattınız teşekkür ederim. Umarım hemen atlatırız biz de. Çocuk doktoru göz kanalları tıkalıdır masaj yap demişti ondan mı bilemedim.
yenianne999 dorukanddogasmom o da olabilir masaja bizimki pek müsade etmedi bir iki dokunmuştum belki de yapsaydım daha kısa sürede düzelebilirdi 💕
dorukanddogasmom fymygtglc hangi damlayı vermişti, hastanede ebe genta diye bir damla verdi, onu aldık tekrardan