Bebeğim 11 hafta 4 günlük uykuya geçişte çok feci zorlanıyoruz. Doğduğu günden beri durum böyle. Denemediğim yöntem kalmadı. Ayakta sallıyorum hamak aldım kolumda uyutmaya çalışıyorum. Artık son zamanlarda uyku zamanı ağlamayada başladı. Ne yapacağımı şaşırdım artık. Günde dört bel uyku yapıyor sürekli bir döngü içerisindeyiz. Sizde durumlar çözüm bulan var mı? Bebeği böyle olan? Ne zaman geçiyor bu süreç?