yenianne999 gerçekten cocuk büyütmek zor heleki desteksizse,kımı uyumuyo kımı yemıyo insan çıldırır gibi oluyo,en zor zamanlar yenidoğan huyu suyu o zmaan bellı oluyo,en yakın kardeşimin cocugu kusardı uyumazdı yemezdı kız deli oldu yanında destek kımsede yoktu,büyüyünce rahatlıyosun evet zorlugu her yaşta var ama en azından dedıgını anlıyo,şuan yapcak bıseyın yok senın bacım ayagında sallasan ninniyle falan yere yatak aç yerde yatsın düşmez etmez alışır belkı böyle