canparem11 gulcesena1 bunlar genelde bozuk çıkıyor istiyor muydunuz bilmiyorum ama kan testi daha net sonuç verir
gulcesena1 boncuk_29 adetimden baya gün geçmesine rağmen silik çizgi gibi olunca emin olamadım ya 🥲bir de normal gebelik testi yaptım ama o bozuk galiba dalgalı kırmızılar oluştu
gulcesena1 canparem11 evet kan vereceğim inşallah yarın çünkü ilk gebeliğimde daha adet günüm gelmeden kırmızı çizgi çok belirgindi
nanelidondurma gulcesena1 geç döllmenme olmuştur bu sefer. Doğumdan sonra adet döngünümüz değiştiği için yumurtlama zamanımız da değişiyor. Hayırlısı olsun 🤗
gulcesena1 basak2014 kan verdim sağlık ocağında beta hcg 1000den yüksek hamileyim ☺️yarın ilk kontrolüm var inşallah bir sıkıntı yoktur