maide111111 Merhaba hanımlar. Doğum yapalı 35 gün oldu kanamam iki hafta normal şekilde oldu sonra kesildi iki gündür adet kanaması gibi tekrar başladı kasıklarımda ağrı da var hafif yaşayan varmı aranızda?