Cnrars Arkadaşlar merhaba ,gaziantep şehir hastanesinde sezeryan olan var mı ya nasıl acaba , ilkim özeldeydi bu defa o kadar bütçemiz yok da … ?
Semaelisa27 Cnrars merhaba bende ilkini özelde ikinciyi Gaziantep şehir Hastanesi’nde yaptım genel olarak memnundum bir sorun yaşamadım odaları güzel doğum zor geçti sandım ama sonra düşününce özelden daha çabuk iyileştim dikişte vs hiç sorun yaşamadım . 25 dk sürdü sonra bebeğimle odaya alındım . Tek sıkıntı doğum olana kadar tek bir kişi yanınızda olabilir. Bebek doğunca babayı çağırıp 15 dk kadar durdurup sonra çıkarıyorlar günde bir defa ziyaretçi saati var o saatte tekrar baba gelebiliyor onun dışında yanınızda olamıyor . Ben annemleydim zaten bana da o lazımdı . Hemşireleri bazen bazı yardımlar için sıkıştırmak gerekiyor onun dışında temizlik vs hepsi iyiydi . Ertesi gün çıkarken ayaklandim bir daha yatmadım iyiydim bence doktorları da çok iyi bebeğin işitme testi vs hepsi doğduktan sonra da bir kaç saat geçtikten sonra da yapılıyor doktor da sürekli kontrol ediyor ağrı olursa direk serum ilac ne varsa veriyorlar . Yanınızda sıcak su olsun termosta ve atıştırmalık şeyler olsun yemek geliyor ama pek güzel değil refakatçi aç kalmasın hasta zaten mecbur hastanede verileni yiyor
Cnrars Semaelisa27 çok teşekkür ederim cevabınız için , odalar tek kişilik miydi ? Bir de kontrollere de mi hep şehir hastanesne gitmiştiniz aynı doktor mu giriyor doğuma ? Ay bir de sonda uyuşukken mi takılıyor en korktuğum 🙊 dikişler alınmıyor lazer sanırım demi çok sordum ama kusura bakmayın