Benim bebeğim 5 ay 19 günlük ve ilk banyosundan itibaren sürekli ağlıyor oysaki herşeyi de denedim 🥲 şuan mama sandalyesinde koyup yıkıyorum biraz biraz ağlaması duruyor gibi ama o ağladıkça benim elim ayağıma dolaşıyor 🥲 kulağına su kaçırdım ginlerce vicdan azabı çektim şimdi korkudan yıkamak istemiyorum 🥲