Günaydınlar herkese, kızım 4 buçuk yaşında çok utangaç dışarda biri ismini sorsa utanıyor cevap vermiyor, başka bir şey söylese gene utanıyor hiç bir şey söylemiyor, güzellikle söylüyorum, kızıyorum yok olmuyor çok utangaç nasıl açacam onu,parkta arkadaşları ile güzel oynar tanımadığı bir çocuk olsa gider elini tutar oynayalım der ama büyüklere karşı öyle değil ağzını açmıyor, kendi halası amcaları oldu mu ağzına geleni söylüyor 😅,ama yabancılara başını bile kaldırmıyor