teachermomyyy Kızlar 4 aylık bebeğim var sütümün azaldığını hissediyorum takviye kullanmak istiyorum I mom latte elenetal3 ve solgar brewers hangisini kullanmalıyım sizce ?
anonimomss teachermomyyy ımom latte cok memnun kalan var ben de kullanıyorum bi süredir bi de su içmeyi ihmal ettiğim günlerde sütüm az oluyor gerçekten çok su içmek lazım bi de havalar ısınıyor vücut su kaybediyor