Pamukhanim_ yani kuzum bence erken benim kızım 20 aylık oldu daha 15 aylık falanken tuvaletini yapınca hemen gelip haber veriyordu doktorumuz tuvalet eğitimini kolay alır ama yine de erken demişti ben mesela önümüzdeki bahar ayında falan vermeyi düşünüyorum nasıl olsa artık evler eskisi gibi soğuk olmuyor