Pamukhanim_ ilk 27 aylıktı açtım altını hep altına yaptı söylemedi bende hazır değilmişim anında kapattım altını😂😂😂 ben direkt klozete oturttum zaten lazımlıkta bezden farksız bence uğraş dur onunlada şimdi 3 yaşına 1 hafta kala açtım okulu da öne sürerek kabul etti ilk 2 gün fazlaca kaçırdı ama ben hazırdım sorun etmedim halı koktuk yıkama makinesi de aldım çok işime yaradı çünkü kaçırıyo hala 2 ay olucak bide inat söylemiyo çişini kakasını ben götürüyorum tutuyo çünkü bu arada çok güzel konuşuyor ama bilerek beni uğraştırmak için söylemiyo kızım neyseeee bence bu süreç 6 yaşına kadar sıkıntılı hep eliniz üstünde olucak siz hazır olduğunuzda başlayın ❤️❤️❤️