Sizce hangisi güzel ikisi arasında kaldım
alpmila ben 1 nciyi beğendim küçük çanta severim 🌸
alpmila ilki daha güzel 👌
alpmila 2 tabiki
alpmila bende 2 diyorum daha kullanışlı gibi de duruyor
Ben 2.yi beğendim.
Tambirmom
Minikkalbinannesi bende onu cok beğendim de model olarak demode durmuyor değil mi
alpmila bence durmuyor çok güzelmiş
alpmila durmuyor bence
alpmila ikisini de beğeneedim çok yaşlı gibi geliyor bu çantalar bana 🌸
alpmila kendine alacaksan alma modeli çok yaşlı işi kv ye gider
monica50 kendime alacagım artık bunlar moda aslında :)
monica50 ay bnede böyle düşündüm ya hiç tarz değil
alpmila 2. Ama deseni güzel değil
alpmila 1. Çanta diyorum