Merhabalar, bebeğim neredeyse 7 aylık olacak ve 5 ay 15 günlükken tadımlara başladık. Tadımlarda kabak harici çoğu şeyi yemişti. Ama kahvaltı ve çorba öğünlerine geçtiğimizden beri doğru düzgün hiçbir şey yemiyor. Sadece yoğurdu çok severek yiyor bazen de yoğurdun yanında çorbaları yiyebiliyor. Kahvaltı öğününü hiç yemek istemiyor öğürüyor, ağlıyor, ağzından çıkarıyor. Farklı zaman dilimlerinde yedirmeyi denedim ama sonuç çoğunlukla aynı oluyor. Çiğneme ve yutma ile ilgili bir problemi yok gibi ama besinleri genel olarak reddediyor yüzünü buruşturuyor. Anne sütü ile besleniyor ve hep süt içmek istiyor. Bu durumu yaşayanlar varsa yardımcı olabilirseniz çok sevinirim.