gokcebebekk Kızlar doğumdan 6 ay sonra regl oldum bi üzüldüm açıkçası emzirmeyi çok seviyorum bebeğim de memeye düşkün yani reglden sonra süt miktarında azalış yada bebeğin meme reddi olmaz dimi korkuyorum
neolmusyaani gokcebebekk zaten 6 aylık olmuş hwyir bir şey olmuyor belki bazen bi tık bazı annelerde azalma oluyor ama 1 gün tas çatlasın 2 gun sürüyor eski haline dönüyor hemen
bikahveicelimmi gokcebebekk hayır öyle birşey olmaz merak etme, doğumdan sonraki ay regl olup 2 yaşa kadar çocuğunu emziren arkadaşlarım var
senaninn gokcebebekk ben doğumun hemen ertesi ayı regl oldum, düzenli de oluyorum. bebeğim 4 aylık şükür emiyor hiç öyle olumsuz düşünmeyin 💓
gokcebebekk Ya çok şükür o kadar korktum ki sanki kızımla aramızdaki bağ kopacakmış gibi geldi bir an içim rahatladı biraz çok teşekkür ederim kızlar 💘💘💘
gokcebebekk Ya i senaninn yaa ben lohusa kanamasının ardından hiç olmadım emzirme bitene kadar da olmam diye düşünüyodum hahaha sabah şok olum direkt buraya yazdım ahhhshs