melekayk 3 aylık bebeğim var anne sütü ve formül mama kullanıyoruz. Aptamil pronatura presneyo ve Hip combiotik kullandık hepsi kabızlık yapıyor. Önerebilceğiniz birşey var mı
monster melekayk Biz de aynı sorunu yaşıyoruz doktorumun günde bir çay kaşığı zeytinyağı verin dedi Deneyebilirsin sende
busbus10 monster bende mamasına koyuyorum genelde de Bebelac gold mama kullanıyoruz bide emiyo 4 5 gün yağmadığı oluyo devamlı zeytin yağı vermek de zararlı olmaz mı
monster busbus10 Valla doktor bana hergün ver dedi Tabi bende hergün vermiyorum Bebeğim 4 aya yaklaştı zaten Ek gıdada hergün vereceğiz zaten yaptıklarımızın içine koyup oyüzden çok zararlı olduğunu düşünmüyorum