Kızlar bebeğim 11 aylık olmak üzere geceler kabus artık çıldırıyorum saatlerce ayağımda sallıyorum asla uyumuyor beni de mahvetti babası da işe uykusuz gidiyor uyku uyumadığım için geçen evde yangın çıktı fırının fişini takacağıma ısıtıcının fişini takmışım tutuşan kıyafetleri nasıl banyoya götürdüm bilmiyorum Allahtan annemlerde vardı tek değildim. Ailecek ruh gibiyiz kimseye faydamız yok kendimize de yok. Gece uyumadığı ve uyumadığım için öğlen 1 de kalkıyoruz yataktan. 1 saat sonra hemen ilk uykusunu yapmak istiyor. Kahvaltımı bile yapamadan uyumaya götürüyorum. Yanından asla kalkamıyorum odadan çıkarken uyanıyor geri de uyumuyor uykusunu alamadığı için ne yemek yiyor ne oynuyor ağlayıp duruyor bacağımın dibinde. Akıl sağlığımı kaybetmek üzereyim ne yapıcam şuan 4.17 ve biz 12 de yattık daha 1 saat uyudu uyumuyor napıcam ben ya. Sebebi diş değil şuan gelen giden diş yok zaten 7 diş çıkardık ama gerçekten çok kötü durumdayım. Yanımızda yatıyor emerek ve ayağımda sallayarak uyuyor ( daha doğrusu uyumuyor işte anlattığım gibi ) her gün deniyorum yanından kalkmayı alışır diye asla alışmadı. Eğitim de aldırsam benimkinde işe yaramaz gibi. Her yolu denedim rutin de oluşturdum olmuyor. Eşimde çok erken kalkıyor uzun çalışıyor adam 5 te kalkıp 19.00 da eve geliyor bitik bi haldeyiz çocukla ilgilenemiyoruz yemek bile yapamıyorum. Annem çalışıyor desteği bırakın misafirliğe bile gelebilen yok ki iki kaşık yemek yapayım. Yardım edin Allah için neyi yanlış yaptım ya da yapıyorum .