aysenur28 Merhaba güzel annelerim, emzirme sürece biteli neredeyse 2 ay olacak ama sağ göğsümden ara ara hala süt geliyor normal mi ? Tamamen ne zaman süt çekilir bilgisi olan var mı ? 🌸
cakebabe aysenur28 benim 2 ayı bulmamıştı ama 1 sene sonra bile damla şeklinde gelenler var normal yani benim göğsüm çok acıyordu acayip dolmuştu burdan bi kaç kişi kalıp sabunu kesip meme ucuna kıy sütyen giy demişlerdi mucize gibi rahatlattı sütü çekti
bikahveicelimmi aysenur28 19 ay geçti hala sıktırınca süt geliyor sanırım ömrüm boyunca ben emzirebilir halde olmaya devam edeceğim :)
aysenur28 cakebabe Aaaa öyle mi, bunu bende bir deneyeyim, göğsümde ağrı sızı olmuyor ama dün bi bakayım dedim damla damla az az geliyordu şaşırdım, ilk anneliğim o yüzden bilemedim, çok teşekkür ederim 🤍