hilalsavi06 ben 23 aylıkken bıraktırdım şükür, dediğiniz gibi emzik niyetine kullanıyordu artık ve gece uykusu çok düzensizdi artık çok yorulmuştum, önce anlattım meme yok süt bitmiş artık falan dedim ama ikna olmadı ağlama krizlerine girdi 3 - 4 tün böyle böyle anlattım tabii emzirmeye devam ettim bunları anlatırken, sonra bura da görmüştüm yarabandı ile yapanlar vardı bende bi denemek istedim, öyle görünce çık yaklaşmadı sonra meme uff oldu anneciğim artık yok falan dedim ilk gün çok zor oldu hem benim için hem onun için, sonra ki günler annem de kaldım orada daha çabuk oldu unutması, meme istedikçe dışarı çıkardım parka gittik gezdirdim falan öyle öyle unuttu arada gelip meme istedi tabii baktı uff olmuş diyip gitti hep, inşallah siz de kolay atlatırsınız bu süreci 🌸