Kızlar oğlum yeni doğduğunda kalp muayenesinde küçük bir delik olduğunu söyledi doktor iki üç ay sonra tekrar getirin bakalım dedi ama gittiğimizde oğlum çok ağladığı için doktor rahat muayene edemedi şimdi sürekli aklımda oğlum çok aşırı korkuyor doktorlardan ve hastaneden ( 2 yaşına girmeden kasık fıtığından ameliyat olmuştu tramva kaldı) ama benim de aklımda soru işaretleri var korkuyorum kalp yani sonuçta Allah korusun kötü bir şey olmasın emin olalım diye. Sizce nasıl sakinleştirebilirim işlem de uzun sürüyor önce EKG sonra ultrasonla bakıyor işin içinden çıkamadım tecrübelerinizi paylaşır mısınız