Benim kızım 12 aylık olduğunda 14 kiloydu doğum kilosu 3400 😅 çok kafama taktım kilolu vs diye ama doktor anne sütüyle oldu yapacak birşey yok dedi gece emzirmesini kestirdi. Şuan 17 aylık 15 kilo hala fazla, zorluğu demir depolarının dolmaması öyle obezlik gibi bir sorunu yok tombik bebek olarak geçiyor sadece tabi boyda önemli oda üst persentildeyse korkmana gerek yok