gizemm42 hayırlı olsun, sağlıcakla büyüsün inşallah 🫂 sütünüzü ağzına değdirmeye çalışın tadını alsın emziği sadece uykuya geçerken vermeye çalışın isterseniz daha çok minik çenesi yoruluyor olabilir ama emzik tutması güzel bir şey emme refleksi de gelişir, kullandığınız biberon çok çok önemli akışı meme ile uyumlu olmalj ne kullandığınızı bilmiyorum ama biz comotomo kullandık bu biberon sayesinde 4.ayı en hafif meme reddi ile atlattık memeye çok benziyor akışı da yavaş tavsiye ederim, onun haricinde benim bebeğim de sol memeyi emmek istemiyordu dediğim gibi daha açken ya da uykuluyken dudaklarına sütümden değdirerek falan bi şekilde tutturduk sonra da atlattık bunu hızlı akışa alıştırmayın yeter önemli olan sütünüzün olması emer bi sekilde ayrıca göğsünüzde yara olursa fito krem öneririm çok hızlı iyileştiriyor ama emzirmeden önce mutlaka güzelce yıkamayı unutmayın ayrıca şu an sizin sütünüzün 1 damlası ona yeter sütünüzü çok arttırmak da tazyik yapabilir onu da sevmiyor bebekler malum daha çok minik siz bol su ile emzirmeye çalışsanız yeter zaten diye düşünüyorum