Bebeğim 10 aylık 8700 kg bugün biriyle karşılaştım aralarında 1 ay var benimki büyük kadın imalı imalı zayıf demek istedi çok moralim bozuldu evet her bebek kendi eğrisinde büyüyor ama ben sanki bebeğimden utanmış gibi malca hareketler yaptım yok işte hasta yok diş çıkarıyor saçma saçma şeyler nasıl kilo aldırabilirim herhangi bir sağlık problemi yok genetik sanırım ve beni aynı durumda olan anneler çok iyi anlar nasıl kilo aldırabilirim lütfen fikir verir misiniz