3 sene önce sezaryen oldum. Dogumdan sonra 100 kilo oldum. Arada diyetler yaptim son 2 aydir diyetteyim ve 69 kiloyum su an. Görenler zayıfladığımı hemen anlıyor fakat gobegim hala duruyor. 45 dk kardiyo, 10000den fazla adim, proteinli beslenme, kalori acigi ve aralıklı oruç yaparak verdim. Ama bu gobek beni asla terketmiyor bu arada hala 9 kilo fazlam var. Vucut kitle endeksine gore artik kilom normal aralıkta. Bugün komsum gordu çok zayıflamışsın ama göbeğin gitmez bosuna uğraşma sezaryen oldun sen dedi. Gerçekten kaliyor mu bosuna mı uğraşıyorum acaba.