esrabade kan pıhtılaşma bozukluğunuz olabilir. Bende kolda uyuşma ve göğüs baskısı yaşıyordum corasprin kullanıyorum. İçmediğim zaman oluyor, doktora sordum psikolojik olabilir mi diye o da hayır psikolojik değildir dedi. Kardiyolojiye gitmiştim kalp kapağımda da kaçak varmış yılda bir kontrol dedi ama Allah’a emanet artık 🥲