Kızlar 3 yaşındaki oğlumun bu aralar sürekli burnu kaşınıyor ve sanırım kaşıdığı için de bazen kanıyor geçen doktora götürdük devlet hastanesiydi aletle bi 10 sn baktı çizdirmiş ondan kanıyordur dedi bi damla verdi ama maalesef etksini göremedik özele gideceğiz ama niye kaşınıyor ve kanıyor olabilir