civcivmom Kızım 3 yaşında 3gündür ishal ve bugün kanlı kaka yaptı acilde gaita testi aldılar temiz çıktı eritrosit lökosit görüldü biraz dediler ama kan oluyor kakasında normal mi ya başına gelen varmı
ahlashilal civcivmom kanlı kakayı bilmiyorum geçen bizde ishal olduk en son doktor raxerin denen ilaç yazdı iki kere verdim kesti