zynpdyg benim de kızım 30 aylık ben de bayramdan sonra başlıcam. 10 aylıktan beri tuvalet iletişimi yapıyorum, o zamandan beri kakasını hep tuvalete yapıyor. Klozete aparat kullanıyoruz , zaten tuvalete aşina. Bir tek çiş işini halletmek var. Aylardır da anlatıyorum büyüğünü çişini de tuvalete yapacağını külot giyeceğini. Kendi külotlarımı gösterdim, ona da külot aldım falan. Aylardır kafasına işliyorum