hilalll2
5 ay 2 günlük oğlum, yarın ek gıda tadımına başlayacağız. Doktorumuz anne sütüne devam edip sadece püre şeklinde, çay kaşığıyla tadım yapmamızı önerdi. Maksat tattırmak, doyurmamak.
İsveçte yaşıyorum ben, verilen broşürlerde de bazı gıdalar (mesela yoğurt) 8. aya bırakılmış.. Yumurta, yoğurt vs için acele etmeyeceğim.
Benim merak ettiğim şu:
Tadım döneminde suyu da çay kaşığıyla veriyor musunuz, yoksa hiç su vermiyor musunuz? 💧