banauygun Daha girmeden pat reklam çıkıyor bı şeye tiklicam hemen reklam dakikada 5 reklam izliyorum sizdede böylemi ya eskiden bu kadar sık çıkmıyordu
gizememre banauygun Canımız Annemiz, ücretsiz uygulamalarda reklamlar bulunur; içeriklerini biz seçmiyoruz. Arka arkaya görünüyorsa geçici bir hatadır; reklamı kapatıp devam ediniz. Mutlu Forumlar. 💜
Asafsbn banauygun katılıyorum ya 2. Yorumu okumadan reklam geliyor giresi gelmiyor insanın gerçekten guncellemeden sonra böyle oldu
Tugcebb banauygun reklamı kapatıp devam edin diyorlar ama edemiyoruz sorun o 😂 her gün bugün düzelir diyorum ama yok. Az önce en üstte ki postu gördüm, her tıkladığımda 1 reklam çıktı. 5.de içine girebildim
bahobaho banauygun sormayın bende reklam izlemek için giriyorum uygulamaya happy kids diye birşey çıkıyor karşıma rahatça reklam izleyemiyorum 🤣
acemianne3 gizememre edemiyoruz kiii yapın bir üyelik reklamsız girelim söz ilk aboneniz ben olacam🙏 gerçekten sıkıldık artık. Posta tıklamaya çalışırken arka arkaya reklam giriyor al bunu yazarken iki kere reklam izledim anca yazdım. Lütfen ya.
banauygun Asafsbn bende bakıyorum reklam çıkıyorum direk bı reklamı atlasam peşine bı reklam daha şu yorumu yazarken bile 3 reklam izledim yani
yakisiklinin_annesi Evet bende de öyle foruma girmesem bile direkt reklem geliyor ve biri bitmeden diğer reklam açılıyor aşırı fazla reklam olmaya başladı reklamlar yüzüne girmek istemiyorum birde çok geçmeden tekrar geliyor
banauygun bahobaho 😂😂😂😂😂 sinir bozucu cidden çoğu gün girmeden çıkıyorum artık daha uygulama açılmadan reklam giriyo hemen bı olsun iki olsun diyorum yok dakikada kaç reklam cikiyo artık
Miraygamze55 banauygun aynen çok sinir bozucu oldu sürekli reklam çıkması uygulamaya girmek istemiyorum artik
mehtap7506 banauygun süre tuttum 5dkda bir çıkıyor çok agrasif bir reklam politikası hatta gülünç. Okuycagim konu varsa googlda web uzerinden giriyorum yorum yapmiycaksam. Öyle reklam çıkmıyor. Heralde forumda çok gezme yat uyu yarın erken kalkicaksin diyorlar.
GezginPaNDa banauygun bir tane reklam olacak elbette bu Forum’da para kazanacak. fakat 3-4 tane reklamı peş peşe seyretmek nedir ya gerçekten çok bıktırıcı
acemianne3 banauygun bende de öyle ve gerçekten bu durum canımı sıkıyor artık. Birşeyler yapsınlar artık…
fsfsfsg banauygun bir tane konu okuyamadan reklam giriyor, foruma sadece web tarayıcıdan bağlanmaya karar verdim.
boncuk_29 banauygun çok arttı gerçekten uygulamaya girerken 2 çıkıyor yazıyorum pat diye çıkıyor imdaaat 😒