Kızım 3 aylıkken vucudu olmuştu aynı egzama türlü türlü ilaç kullandık . Annem sürekli bu dermağ dedi kestirelim buğdayla okumaya kestirme diyolar . En son çaresiz gittim kestrdik ve düzeldi . Şimdide yüzü oldu . Annem dermağ diyo yine . Bi sönüyo bi çıkıyo . Krem sürdükçede kızarıyo . Yine kestircem sanırım