Bebeğim 6 gün sonra 6 aylık olacak bu son zamanlarda çok zorlanıyorum gece uykuları çok sıkıntılı her saat uyanıyor ben sabaha kadar zombi gibi oluyorum gerçekten yoruldum hani hiç uyumuyor demiyorum ama saat başı uyanmak gerçekten yoruyor insanı artık sabaha kadar olmasa da bi 4 , 5 saat deliksiz uyumak istiyorum ne zaman geçecek bu süreç ya tecrübeli anneler cevap verirse sevinirim