ayse2_ bebisiniz daha cok kucuk buyudukce rutine oturuyor o aylarda ben de cok daralirdim cunku oglum hep kucakta olmak isterdi uzun uyumazdi birakip hicbisey yapamazdim ama buyuyunce rahatliyorsunuz. Mesela artik benm rutinim soyle cocugu yedir evi topla kendin ye oyun cocugu uyut is yap uyaninca yedir parka cikar don yemek yap yemek ye oyun uyku seklinde. Inanin sıkılacak vaktim olmuyor bir tane oglum var 2 yasinda. Her gun mutlaka disari cikin hava alin besleyin cikin disarda yuruyus yaparken o uyur zaten