14 nisanda doğum yaptım zor oldu normal doğum 2. Gebeliğimdi ilki de normal oldu ama bu kadar zorlanmamıştım doktorla alakalıydı tamamen. Doğumda dikiş atılırken oğlumu giydirdiler verdiler kucağıma beraber çıkacaktık o doğumhaneden ama ne olduysa birden soydular beni çıkardılar ben sanıyorum ki arkadan getircekler (kızımı da ısıtıp getirmişlerdi) ama sadece kıyafetleri geldi. Daha yatağıma yerleşemeden apar topar arkasından gittim yoğun bakıma alınmış açıklama yapmadılar sabaha kadar bekledik sabah doktor geldi kafa üstü ödem oluşmuş(kaput suksedanum) yanlış yazmadıysam. Bir de solunum yetmezliğinden 3-4 gün bizimle süt getirin bol bol dediler çok az görebiliyodum. 18 nisanda aldım oğlumu çok şükür ama kafasından korkuyordum çok şükür bişey kalmadı haftaya ultrasonumuz var. Ama bazen öyle nefes alıyor ki sanki tıkalı gibi çoğu uykusunda inliyor. Emerken boğazına kaçırıyor azaldı ama. Şimdi tam 29 günlük doğum kilosu 3040 gram ben oğlumu 2800 gram teslim aldım en son geçen hafta 3700 gramı geçikti güzel toparladık çok şükür ama bu solunumu korkutuyor. Kardiyoloji tedbir amaçlı görücek bişey çıkcak da gene elimden alıcaklar diye çok korkuyorum