5 yaşında oğlum var bugün peynirli tost yaptım ve o kaşarlı istediği için ağladım ve sofrada yani resmen burnumuzdan getirdi illa git al yap diye ben oğlum yok yarın yapayım dedikçe gene ağladı ve kesinlikle laftan anlamıyor artık ben ne yapayım her şeye ağlıyor anlatsamda anlamıyor 5 yasında birde ne önerrsniz ne yapmalıyım nasıl davranayım babası kızdı agladı agladı sonra yedi. Herseyde Boyle yapıyor gecende hediye diş fırcası asılan bişi var onu cok istiyordu aldım sonra kızım actı bende soylemedım o actı diye gıttım lavabo oraya taktım. Önce tesekkur ederim dedı sonra biraz zaman gectı neden bunu bura taktın diye ağladı herseye Boyle ne yapayım🤕