boncuk_29 Benim son mesajım bugün öğlen yemek yaptığı için yazdım bana vermiş olduğun destek için teşekkür ederim eline emeğine sağlık yazdım 😊😊 sizlerin en son mesajı nedir
asilazmazbalkokmaz boncuk_29 X’i öp benim yerime ablamada selam söyle yazmışım. İş çıkışı görümceme uğrayacaktıda. 🙂
Esmabetul boncuk_29 enson biraz önce yani -uyudu çok şükür yazmışım 😀 Oğlum öğlen uykusu uyumadı bugün çok mızmızdı bunalttı beni eşimde uyudu mu oğlan diye sormuştu 🥲
ayse2_ Annemlerdeyim almaya gelicek bizi planım yolda uyuması gaz uyku beslenme bütün sorunları mevcut 2.5 aylık
Esmabetul boncuk_29 aynen inşallah öyle yapacağım bi posta çamaşırım var onları katlayıp dinleneyim☺️